Art&Graft tervezték és fejlesztették a Global Rebrand a Cartoon Network csatornán – Boomerang.
A márka volt szüksége egy frissítést, hogy stratégiailag helyezze át, és újra létrehozni magát meghatározó szereplője a piacon. Dolgoztunk Cartoon Network, hogy dolgozzon ki egy játékos és összetartó on-air vizuális nyelv és a márka csomagot.
Feladat
Boomerang egy rajzfilm klasszikus hálózatot a Turner Broadcasting, anyavállalata az ikonikus Cartoon Network. Eredetileg az USA-ban április 1-jén 2000 Boomerang bemutatkozott a 24 órás, a kereskedelmi-mentes hálózati szentelt bemutató klasszikus rajzfilmek a Hanna-Barbera, MGM és a Warner Bros. Animation könyvtárak. 2013-ban Turner Broadcasting úgy döntött, hogy rebrand Boomerang fellebbezni két generáció; mint a gyerekek, akik nőtt fel a következő kipróbált mutatja, a szülők képesek lesznek, hogy megosszák gyermekkori kedvenc saját gyermekei.
Mi is megkeresték, hogy hozzon létre egy külön, rugalmas új arculati ami refresh Boomerang, hogy e kettős közönség, irányítsa a branding területeken keresztül, és hozzon létre egy kiegészítő csatorna Cartoon Network, ugyanakkor meg kell teremteni a saját identitását és személyiségét.
megoldás
Re-ravaszkodó vizuális örökség és aktuális branding szülő csatorna Cartoon Network, létrehoztunk egy különálló, rugalmas on-air csomagot, hogy megfogalmazzuk az új márka személyisége Boomerang. A megközelítés köré létre egy szórakoztató, érzékszervi, könnyed világban, ahol a Boomerang karakter lehet élni és fejlődni. Fejlődik az új márkajel aktív izometrikus grid-ben alakult, amelyen a tartalom rétegezzük és építették, hogy hozzon létre egy örömteli játszótér.
“Megnéztük, hogy hozzon létre egy csodálatosan játékos márka identitását – egy vidám játszótér meglepetés és izgalom. A használata blokkok vonatkozik a “nagyobb testvére” Cartoon Network, amely lehetővé teszi a két márka, hogy kiegészítik egymást, mégis, a használata a gazdag szín és izometrikus grid, továbbá lehetővé teszi a Boomerang, hogy világosan kitűnjön, mint a saját célpontja. Egy hely, tele mágia és csoda, ahol a dolgok folyamatosan feltárta, és megjelennek a váratlan és szórakoztató módon. “- Mike Moloney, kreatív igazgató
Kiegészítve ezt hoztuk létre számos moduláris “Diamond események”, hogy építsük a világ, és kölcsönhatásba lépnek a csatorna karakter. A moduláris megközelítés kialakítása lehetővé teszi, hogy a csere körül, és cseréljen ki minden animáció, amely lehetővé teszi minden régióban a szabadságot és rugalmasságot, hogy a saját különösen kreatív centrifugálás a rebrand.
Ahogy William Mercer, Ólom Kreatív magyarázza: “A ‘Diamond események” mini animációk, amely feltölti a csatornához egy szórakoztató és játékos meglepetés. Valamint a szállító több színes változatban, Diamond Események lehetővé, moduláris elemekből kell használni, hogy új kombinációkat, és hozzá egy igazi sokszínűségét. Minden márkaelem kezdődik és végződik a logo eljáró gombbal a világba, így soha nem tudja, hol ez eltart téged. “
Strukturált szállít ismerete és elismerése, ez a megközelítési mód a legjobb a márka – a meleget és a játékosság – miközben továbbra is egyszerű, egy barátságos, megközelíthető szellemét.
A branding sikeresen indult Latin-Amerikában szeptember 29, 2014, majd Ausztráliában a november 3, 2014, és továbbra is gördült ki szerte az Egyesült Államokban, az EMEA és APAC Networks egész korai 2015.
Idents
Character Bumpers
Styleguide
Movie & Stunt Packaging
Credits:
Concept, Design & Direction by Art&Graft
Creative Directors:
Mike Moloney (Art&Graft)
Michael Ouweleen (Cartoon Network)
Jacob Escobedo (Cartoon Network)
Lead Creative:
William Mercer (Art&Graft)
Producers:
Beth McQueen (Art&Graft)
Susan Shipsky (Cartoon Network)
Lead Designers / Animators:
Martin Salfity (Art&Graft)
Clement Bolla (Art&Graft)
Stephen Middleton (Art&Graft)
Jim Wheeler (Art&Graft)
Animators working as part of the in-house team at Art&Graft: Martin Aggerholm, Jason Drew, Carlos de Faria, James Hatley, Jamie Hoy, Sebastian Livingston, Sam Munnings, Marcos Savignano, Joseph Winston.
Music & Sound Design: Bluetube
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: